Finał Pucharu Polski już 2 maja na Stadionie Narodowym. 10 kwietnia ruszyła sprzedaż biletów na spotkanie między Legią Warszawa a Pogonią Szczecin. Niestety, zakup biletu nie jest tak łatwy, jak można było się spodziewać.
Finał Pucharu Polski cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Według doniesień medialnych zarówno Legia Warszawa jak i Pogoń Szczecin mają otrzymać do dyspozycji po 11 tysięcy biletów. 10 kwietnia ruszyła otwarta sprzedaż wejściówek.
Zgodnie z oczekiwaniami chętnych nie brakuje. Niestety, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo zakup biletu może potrwać nawet kilka godzin. Wszystko przez przedłużający się czas oczekiwania na stronie PZPN.
Na razie nie widać poprawy w płynności sprzedaży biletów. Serwery są przeciążone, co wiąże się z opóźnionym działaniem strony. Podobna sytuacja miała miejsce przy okazji meczu reprezentacji Polski z Portugalią i Holandią.
Finał Pucharu Polski odbędzie się w piątek 2 maja na PGE Narodowym, o godzinie 16. Transmisja meczu w TVP Sport, TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej i smart TV. Legia stanie przed szansą na 21. triumf w PP. Pogoń jeszcze nie zdobyła tego trofeum (cztery razy przegrywała w finale).
Mecz finałowy zostanie przełożony na późniejszy termin, jeśli warszawski zespół przejdzie Chelsea i awansuje do półfinału Ligi Konferencji. Wszystko przez to, że Legia zagra wtedy w czwartek 1 maja w rozgrywkach UEFA.
Sprzedaż biletów ruszyła 10 kwietnia. Za wejściówki z wyższej, 1. kategorii, trzeba będzie zapłacić 140 złotych. Tańsze kosztują 100 zł. Sprzedaż będzie prowadzona na portalu bilety.laczynaspilka.pl.
kategoria I: 140 złotych
kategoria II: 100 złotych
bilety dla osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim (z opiekunem): 90 zł
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.