Mazowiecki Związek Piłki Nożnej ma za sobą wybory prezesa. Wszystko pozostało bez zmian. Sławomir Pietrzyk został wybrany na drugą kadencję.
Mazowiecki Związek Piłki Nożnej miał za sobą gorącą kadencję wyborczą. W grze byli jedynie obecny prezes Sławomir Pietrzyk oraz znajdujący się w zarządzie Artur Kolator. Obaj z każdym tygodniem prowadzili coraz głośniejszą bitwę za pośrednictwem mediów społecznościowych. Przed zgromadzeniem delegatów mówiło się o tym, że jest gorąco, a wszystko rozstrzygnie niezbyt duża różnica głosów.
Dochodzą do nas głosy, że na sali faktycznie nie brakowało emocji. Od rozpoczęcia obrad do wyborów prezesa minęły ponad trzy godziny. Władze MZPN obawiały się mediów na sali. Dziennikarzy nie wpuszczono na walne zgromadzenie, choć w poprzednich latach było to normalne i nikomu nie przeszkadzało. Teraz postawiono na dyskusję za zamknięty drzwiami pilnowanymi przez ochroniarzy.
Rewolucji w Mazowieckim Związku Piłki Nożnej ostatecznie nie było. Sławomir Pietrzyk został wybrany prezesem na drugą kadencję. Dotychczasowy szef otrzymał 329 głosów delegatów. Kolator miał ich tylko 258.
Różnica pomiędzy kandydatami wyniosła 71 głosów i realnie była większa niż spodziewana przed startem wyborów.
Pietrzykowi w wygranej nie przeszkodziła między innymi sytuacja, o której działacze z niższych lig informowali w ostatnich dniach. – Taka sytuacja miała miejsce, ale ja odmówiłem. Dostałem zapytanie od prezesa, czy oddam mandat w zamian za bon. Chodziło tu o dziesięć tysięcy złotych – powiedział w rozmowie z Jakubem Kłyszejką dla TVPSPORT.PL prezes jednego z warszawskich klubów
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.