| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Edward Iordanescu został w poniedziałek oficjalnie zaprezentowany jako nowy trener Legii Warszawa. Rumun zapowiedział walkę o najwyższe cele sportowe, a wiceprezes zarządzający Marcin Herra poinformował o czekającej klub rewolucji dotyczącej... karnetów. – To ostatni sezon z karnetami – zdradził.
– Budżet Legii w kolejnym sezonie będzie najpewniej przewyższał kwotę 200 milionów złotych. To oczywiście kwota całościowa, a nie przeznaczona na transfery. Te pieniądze dotyczą wszelkich aspektów. Mamy dwa scenariusze budżetu. Bierzemy pod uwagę awans do fazy ligowej Ligi Europy lub Konferencji i będzie to ważne dla finansów. Jest to uwzględnione w prognozach. Myślę, że finalnie budżet będzie wynosił około 220 milionów złotych – stwierdził Herra.
Trenerem Legii w kolejnym sezonie będzie Edward Iordanescu. To były selekcjoner reprezentacji Rumunii, który podpisał przy Łazienkowskiej dwuletni kontrakt. – Jestem największym krytykiem swojej pracy. Jednocześnie nigdy nie będę publicznie źle wypowiadał się na temat moich zawodników. Zależy mi na dobrej organizacji i rozwoju drużyny – zapewnia nowy szkoleniowiec Wojskowych. – Mogę przyznać, że wolę wygrywać 1:0 niż choćby 4:2 – dodał Rumun.
Legia ma za sobą sezon, w którym zajęła piąte miejsce w PKO BP Ekstraklasie. Dodatkowo Wojskowi zdobyli Puchar Polski, a w Lidze Konferencji dotarli do ćwierćfinału. – Wiem, że wśród kibiców jest rozgoryczenie dotyczące braku mistrzostwa. W stu procentach zdaję sobie też sprawę, że wobec tego nie mają znaczenia jakiekolwiek rozmowy dotyczące tego, co dzieje się w klubie. A zapewniam, że dzieje się wiele – mówił Herra.
Grupy kibicowskie Legii w trakcie meczu ostatniej kolejki wywiesiły transparent dotyczący zastopowania "finansowania dziadostwa". Potem pojawił się też komunikat proponujący wstrzymanie się z zakupem karnetów.
– Trzy lata temu mówiłem, że kibice zasługują na najwyższy szacunek. Nie zmieniamy nastawienia i dbamy o to, by fan od wejścia mógł cieszyć się najwyższym poziomem serwisu, informacji, marketingu i komunikacji. Chcemy być w tym zakresie mistrzem nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Mówię tu o zakresie biznesowo-marketingowym. Zawsze też dziękuję za obecność kibiców, ich emocje oraz poświęcony czas – mówił wiceprezes zarządzający Legii.
– Wiem, że ten transparent ma znaczenie i jest poważnym zdaniem. Nikogo z nas nie trzeba dopingować, byśmy robili najlepsze rzeczy. Pewnie każdy w klubie wyciągnął wnioski, ma swoje przemyślenia i wie, co trzeba zrobić jeszcze lepiej, by osiągać sukces w każdym aspekcie – deklarował Herra.
Piłkarze Legii w poniedziałek rozpoczęli przygotowania od testów pod okiem sztabu medycznego. Wojskowi we wtorek mają po raz pierwszy pojawić się na boisku. W kuluarach zapadły za to dwie decyzje dotyczące karnetów i murawy, na której Wojskowi w lipcu zaczną nowy sezon.
– Plan był taki, by rozpocząć sprzedaż karnetów jeszcze w maju, tuż po zakończeniu poprzedniego sezonu. Z szacunku do wspominanych komunikatów poprosiłem o przesunięcie tego terminu. Nie chodzi teraz o odciąganie sprzedaży w nieskończoność, ale chcemy, by pojawiło się nieco informacji na temat tego, co będzie działo się w kolejnym sezonie – twierdzi Herra.
– W środę pojawią się pierwsze wieści na temat karnetów, a oferta zostanie uruchomiona w ostatnim tygodniu czerwca. Nowości? To będzie ostatni sezon karnetów w Legii. Na pewno ich liczba będzie mniejsza. Będziemy wdzięczni za obecność i wsparcie klubu w ten sposób. A kto będzie chciał poczekać i zobaczyć rezultaty, ten będzie miał inne opcje. Na pewno rozwiniemy nowy element związany z subskrypcją biletów – zapowiedział wiceprezes zarządzający Wojskowych.
Legia ma też za sobą współorganizację festiwalu muzycznego. Gwiazdą był holenderski, DJ Armin van Buuren. "Parkiet" został stworzony na murawie. Nie będzie to miało jednak wpływu na stan boiska.
– Już od kolejnego poniedziałku rozpocznie się wymiana murawy – zapewnił Herra. Wszystko ma być gotowe do rozpoczęcia sezonu. Cały proces wystartuje w momencie, w którym piłkarze Legii wyruszą na zgrupowanie do Austrii.
16:00
Bruk-Bet Termalica
18:30
Cracovia
12:45
KGHM Zagłębie Lubin
15:30
Korona Kielce
18:15
Raków Częstochowa
12:45
Lechia Gdańsk
15:30
Arka Gdynia
18:15
Piast Gliwice
17:00
Pogoń Szczecin
16:00
KGHM Zagłębie Lubin
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.