Duet młodych Brazylijczyków dał Realowi wygraną 2:0 z Osasuną Pampeluna w środowym spotkaniu La Liga. "Po porażce z PSG wydawało się, że to może być zespół rozbitków. Vinicius i Rodrygo dodali jednak statkowi wiatru w żagle" – chwalą dziennikarze "Marki" piłkarzy lidera Primera Division.
Zinedine Zidane zaskoczył kibiców liczbą zmian. "Oczekiwano roszad, ale nie aż tak wielu, w tym nawet w bramce" – zauważają hiszpańscy dziennikarze. "W podstawowym składzie znaleźli się Toni Kroos, Casemiro i Sergio Ramos, a to pozwoliło zachować kontrolę w środku pola" – dodają. To nie był jednak wieczór doświadczonych piłkarzy, a młodych talentów.
Vinicius dał prowadzenie w 36. minucie, a Rodrygo trafił tuż po wejściu na boisku. "Gole dwóch Brazylijczyków potwierdzają zaangażowanie klubu w młode talenty. Pierwszy odzyskuje zaufanie, a drugi działa w pełni" – podkreślono w "Marce", która dodatkowo chwali występ całego zespołu i zwraca uwagę na pewien paradoks – "najmniej rozpoznawalny skład Realu odniósł najbardziej komfortowe zwycięstwo".
Najwięcej pisze się jednak o Rodrygo. Urodzony w 2001 roku napastnik został kupiony za 40 milionów euro z Santosu. W środę po raz pierwszy zagrał w oficjalnym spotkaniu Realu i zdobył bramkę w pierwszym kontakcie z piłką. Prasa przywołuje w tym przypadku samego... Ronaldo. "Dawno żaden nowy piłkarz nie miał takiego wejścia. Ostatnim był bodaj Luiz Nazario de Lima, który też strzelił gola w pierwszym kontakcie z piłką w meczu przeciwko Alaves (skończył tamto spotkanie z dwoma gola, ale był to jego drugi mecz dla Realu w lidze - red.)".
Królewscy prowadzą w tabeli La Liga, mając jeden punkt więcej od Atletico. "Real wygrał po raz trzeci z rzędu w najlepszym możliwym czasie - tuż prze derbami na Metropolitano. Zanosi się na wielki test Los Blancos" – zauważają dziennikarze "Marki", którzy czwartkowe wydanie zatytułowali "W rytmie samby", czy podobne nastroje utrzymają się do końca tygodnia?
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.