O długowieczności LeBrona Jamesa fani NBA wiedzą od dawna. W nocy z czwartku na piątek gwiazda Los Angeles Lakers dowiodła tego po raz kolejny. "Król James" zdobył 42 punkty w wygranym 120:112 meczu z Golden State Warriors i dołączył do ekskluzywnego grona 40-latków, którzy przekroczyli w meczu NBA 40 punktów. Dotychczas klub liczył... jednego zawodnika – Michaela Jordana.
LeBron do znakomitego wyniku punktowego dorzucił także 17 zbiórek i 8 asyst i był zdecydowanie najlepszym zawodnikiem na parkiecie. Poprowadził Lakers do 30. zwycięstwa w sezonie, co przy bilansie 30-19 daje jego zespołowi piąte miejsce w Konferencji Zachodniej.
James kilkukrotnie w tym sezonie ocierał się o granicę 40 punktów, jednak po raz pierwszy przekroczył ją dopiero teraz. Jest to jego pierwsza tego typu zdobycz po ukończeniu 40. roku życia (poprzednio zrobił to 31 marca 2024 roku w meczu z Brooklyn Nets), dzięki czemu trafił do grona zaledwie dwóch zawodników, którzy tego dokonali. Drugim zawodnikiem z "czterdziestką po czterdziestce" jest legendarny Michael Jordan, co przy wielu gorących dyskusjach o najlepszym koszykarzu w historii pasuje jak ulał.
Jordan miał jednak w swojej karierze zaledwie jeden tak wysoko punktowany mecz po ukończeniu 40. roku życia, co rzecz jasna daje LeBronowi możliwości pobicia tego rezultatu. Szczególnie że "Król James" na razie nigdzie się nie wybiera. Jego Lakers ściągnęli dopiero co w wymianie inną gwiazdę ligi, Lukę Doncicia, co według doniesień medialnych zaczyna przekonywać LeBrona do pozostania w Los Angeles na dłużej. Słoweniec wciąż czeka na swój debiut, ale przy tak grającym Jamesie Lakers i ich trener J.J. Reddick wcale nie muszą się z tym spieszyć.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.