Przejdź do pełnej wersji artykułu

Znakomita oglądalność konkursów w Zakopanem

Polscy kibice podczas konkursu PŚ w Zakopanem (fot. PAP/Grzegorz Momot) Polscy kibice podczas konkursu PŚ w Zakopanem (fot. PAP/Grzegorz Momot)

Ponad 6 milionów widzów TVP1 i TVP Sport obejrzało decydujące momenty konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Jedynka była w weekend liderem oglądalności.

Decydującą walkę o podium konkursów w Zakopanem śledziło w Jedynce aż 5 mln 706 tys. osób (sobota, 23 stycznia) i 6 mln 144 tys. widzów (niedziela, 24 stycznia)! Średnia oglądalność wyniosła odpowiednio 4 mln 510 tys. osób (udziały 35,39 proc.; grupa 4+, dane Nielsen Audience Measurement) i 4 mln 869 tys. widzów (36,7 proc.). Oznacza to, że co trzeci Polak, który miał o tej porze włączony odbiornik telewizyjny, wybrał skoki narciarskie w TVP1.

Między innymi dzięki temu wydarzeniu sportowemu Jedynka była w sobotę i niedzielę stacją pierwszego wyboru, pod względem średnich udziałów dziennych – 13,4 i 14,3 proc. (grupa 4+).

Oglądalność konkursów skoków na antenie TVP Sport wyniosła w szczytowym momencie 382 tys. osób (średnia 258 tys.; udziały 2,02 proc.) i 215 tys. widzów (168 tys.; 1,16 proc.). W kanale sportowym Telewizji Polskiej można było także zobaczyć piątkowe kwalifikacje do niedzielnego konkursu indywidualnego – obejrzało je w szczytowym momencie 608 tys. osób (średnia 398 tys., udziały 3,12 proc.).

Źródło: SPORT.TVP.PL
Unable to Load More

Najnowsze

Zobacz także