Za 50 dni rozpoczną się piłkarskie mistrzostwa Europy. Wciąż nie ma stuprocentowej pewności, na których obiektach zostaną rozegrane spotkania. Postanowiliśmy podsumować to, co do tej pory wiadomo na temat tego, gdzie odbędą się spotkania Euro 2020.
Warunkiem zorganizowania meczów było zagwarantowanie przez miasta-gospodarzy wpuszczenia na trybuny publiczności. Nie każdy jest w stanie się z tego wywiązać, a powodem są oczywiście przepisy poszczególnych krajów związane z pandemią koronawirusa. W czwartek z listy organizatorów skreślono Bilbao, gdzie dwa spotkania miała rozegrać reprezentacja Polski. Wiele wskazuje na to, że zrezygnuje także Dublin, a więc inne miasto, gdzie mieli wystąpić biało-czerwoni. Gdzie zatem mogą zostać przeniesione te mecze? Wcześniej Hiszpania jako awaryjny stadion zgłosiła La Cartuja w Sewilli. Inna opcja to Sankt-Petersburg. Zbigniew Boniek w magazynie "GOL" wyjawił ostatnio, że alternatywą jest również Manchester. Radosław Przybysz z TVP Sport poinformował w czwartek, że mecze kadry na 99 procent zostaną przeniesione do Sewilli i Sankt-Petersburga.
Deklaracji co do przyjęcia kibiców wciąż nie złożyło także Monachium. Czas podjęcia decyzji upływa w piątek 23 kwietnia.
W tej chwili pewnych zorganizowania turnieju jest dziewięć miast. Są nimi Amsterdam, Baku, Bukareszt, Budapeszt, Kopenhaga, Glasgow, Londyn, Rzym i Sankt-Petersburg. Budapeszt zadeklarował możliwość zapełnienia trybun w stu procentach przy zachowaniu ścisłego reżimu sanitarnego.
W Sankt-Petersburgu i Baku zadeklarowano możliwość zajęcia na stadionie miejsc przez 50 procent kibiców. W Amsterdamie, Bukareszcie, Kopenhadze, Glasgow i Rzymie frekwencja ma wynieść pomiędzy 25 a 33 procent pojemności obiektów. Amsterdam, Bukareszt, Kopenhaga i Sankt Petersburg zadeklarowały też, że do końca kwietnia liczba kibiców może ulec jeszcze zwiększeniu.
Londyn potwierdził minimalną frekwencje w wysokości 25 procent Wembley na trzy mecze fazy grupowej oraz starcie 1/8 finału. Władze mają jednak nadzieję, że na mecze półfinałowe i finał uda się wpuścić większą liczbę fanów.
Ilu kibiców zostanie wpuszczonych na poszczególne stadiony?
Budapeszt – sto procent pojemności stadionu
Sankt-Petersburg i Baku – 50 procent
Amsterdam, Bukareszt, Kopenhaga, Glasgow, Rzym – od 25 do 33 procent
Londyn – minimum 25 procent
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.