Spektakularna ceremonia, wcale nie gorszy mecz. I rekord siatkarskiej widowni – takie było otwarcie siatkarskich mistrzostw świata w 2014 roku. Teraz Polska będzie je organizowała po raz drugi. – Warto zastanowić się nad powtórką widowiska na Stadionie Narodowym. Nam wtedy nogi zmiękły z wrażenia – mówi TVPSPORT.PL Krzysztof Ignaczak, który osiem lat temu był w reprezentacji na MŚ.
To było 30 sierpnia. Od rana z Dworca Centralnego w Warszawie wysypywały się tłumy ludzi, którzy nierzadko mieli do przejechania cały kraj, żeby tam być. Stolica cała była wtedy biało-czerwona: na chodnikach, w ogródkach piwnych, na plaży pod Mostem Poniatowskim, w zasadzie wszędzie. Ludzie, którzy pamiętali Euro 2012 i strefę kibica pod Pałacem Kultury, przywoływali tamto wydarzenie i mówili, że nie sądzili, iż coś tak wspaniałego może się miastu przytrafić po raz drugi.
Stolica tamtego dnia była siatkówką. Cała, włącznie z handlarzami, którzy do ostatnich chwil próbowali pozbyć się pod bramami ostatnich sztuk wejściówek, często w horrendalnych cenach. Ale warto było je kupić, bo po południu nastąpił deser. Ponad 60 tysięcy kibiców najpierw odśpiewało hymn i obejrzało ceremonię, a następnie zdarło gardła. 25-19, 25-18, 25-18 – te wyniki setów rozegranych przeciwko z Serbom wielu pamięta do dziś.
Wielu też pewnie nie pamięta, co działo się, gdy opuścili Stadion Narodowy. Ale to nieistotne. Ważne, że teraz znów można by to powtórzyć.
– Z samej góry chyba też nie było najłatwiej, nie mając idealnego wzroku albo lornetki – uśmiecha się Ignaczak.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.