Tomasz Adamek pokonał przez nokaut w piątej rundzie Amerykanina Travisa Walkera podczas bokserskiej gali w Newark. – Gdyby przegrał, to jego los w "ciężkiej" byłby przesądzony – uważa amerykański portal BoxingInsider.
"Adamek uratował swą karierę w kategorii ciężkiej. Gdyby przegrał, miałby
olbrzymie problemy. Okazało się tymczasem, że potrafi podnieść się z desek i
zastopować większego, silniejszego, ale słabiej wyszkolonego technicznie
boksera" – napisał amerykański portal BoxingInsider.
Według witryny Boxingscene, kolejnym rywalem polskiego zawodnika, tuż przed
świętami Bożego Narodzenia, może być jego rówieśnik Steve Cunningham (USA).
Boksowali już ze sobą w 2008 roku; "Góral" Adamek wygrał i zdobył pas IBF w
wadze junior ciężkiej. Wcześniej Cunningham (25-4) przegrał i pokonał
Krzysztofa "Diablo" Włodarczyka, a stawką był ten sam tytuł.
Dobrze pojedynek Adamka z Walkerem ocenił dziennikarz ESPN Michael Woods. "Druga runda walki śmiało może kandydować do tytuły +Rundy roku+. Najpierw Walker posłał Adamka na deski, a później Polak odpowiedział tym samym" – napisał Woods na stronie internetowej ESPN.
Amerykański dziennikarz zastanawia się, jak Adamek pokieruje swoją karierą po walce z Walkerem.
"Nikt nie będzie naciskał na kolejną walkę z którymś z braci Kliczko, po tym jak Witalij zmiótł Adamka z ringu we wrześniu ubiegłego roku. Może natomiast sprawić problemu mistrzowi świata WBA Aleksandrowi Powietkinowu, zakładając, że ten poradzi sobie 29 września z Hasimem Rahmanem" – ocenił Woods.
Czytaj także: Adamek leżał na deskach, ale pokonał Walkera
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1019 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.