| Piłka ręczna / Reprezentacja kobiet
– Nie powinniśmy szukać przyczyn naszej porażki w obonie czy nieskutecznych bramkarkach. Atak, atak, atak... – podkreślała w studiu TVP Sport była reprezentantka Polski Anna Wysokińska. W piątek polskie szczypiornistki przegrały z Serbkami 26:33 i już na starcie mistrzostw Europy postawiły się w trudnej sytuacji. – Musimy sobie powiedzieć szczerze: to wyglądało po prostu źle. Oby w kolejnych spotkaniach było lepiej – dodała inna była kadrowiczka, Karolina Szwed-Oerneborg.
Anna Wysokińska, była bramkarka, półfinalistka MŚ 2013 i MŚ 2015:
– Po przerwie zabrakło energii i pomysłu. Graliśmy w stylu "ja do ciebie, a ty do mnie" i nic z tego nie mieliśmy. Niestety, ta połowa przypomniała mi turniej towarzyski w Alicante, gdzie nie do końca widziałam pomysł na poczynania w ataku. Od tego w zespole jest trener, by gdy się nie układa wziąć czas i powiedzieć dziewczynom: słuchajcie, może spróbujemy zagrać w ten sposób. Tutaj tego mi zabrakło.
– W obronie dziewczyny robiły co mogły. Nie powinniśmy szukać przyczyn naszej porażki w obonie czy nieskutecznych bramkarkach. Atak, atak, atak...
Romana Roszak, rozgrywająca reprezentacji Polski, przez kontuzję nie pojechała na ME:
– Całkowicie stanęłyśmy w drugiej połowie. Żadna z zawodniczek nie chciała wziąć ciężaru gry na siebie, do tego serbska bramkarka zaczęła odbijać piłki. W obronie zaczęłyśmy się gubić i rywalki odjechały. Druga połowa nie wyglądała dobrze...
– Mam nadzieję, że dziewczyny nie załamią się tym meczem i ten następny – z Dunkami – będzie lepszy. Jeśli wyciągną wnioski, powinny zagrać zdecydowanie solidniej.
Karolina Szwed-Oerneborg, była rozgrywająca kadry, półfinalistka MŚ 2013:
– Widzimy od dłuższego czasu, że sztab szkoleniowcy wybiera grę ośmioma czy dziewięcioma zawodniczkami. Jeśli tydzień przed tak dużą imprezą przez 60 minut gramy jednym składem i "piłujemy" te same zawodniczki, to potem są tego efekty, co było widać dzisiaj. Niestety to smutny obraz. O ile w pierwszej połowie piłka jeszcze "chodziła", tak po przerwie miała wrażenie, że nie grałyśmy jako zespół, a zaczęłyśmy próbować gry indywidualnej. Nie było pomysłu, a bez pomysłu nie da się wygrać z Serbią. Musimy sobie powiedzieć szczerze: to wyglądało po prostu źle.
– W naszej grze w drugiej połowie ciężko znaleźć pozytywy. Może szukając ich musimy patrzeć na negatywne rzeczy? Nie oddawaliśmy rzutów z dziewięciu metrów, a potrafimy to robić – więc spróbujmy tego w następnym meczu. Przed przerwą sporo rzutów oddawaliśmy ze skrzydła, bardzo dobrze to wychodziło, a w drugiej połowie tego zabrakło – korzystajmy więc z tej opcji częściej.
Następne
16:00
Serbia
16:00
Rumunia
16:30
Słowacja
18:00
Litwa
18:00
Czarnogóra
18:30
Macedonia Północna
19:30
Izrael
15:15
Ukraina
15:30
Hiszpania
16:00
Turcja
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.