Sytuacja Bayernu Monachium przed rewanżowym spotkaniem półfinału Ligi Mistrzów z Barceloną jest niezwykle trudna (w pierwszym meczu na Camp Nou przegrał 0:3). Dziennikarze Sky Sports przytoczyli argumenty "za" i "przeciw" mistrzom Niemiec w rewanżu na Allianz Arena.
Dlaczego Bayern może wrócić do gry...
Po pierwsze: Bayern już dwukrotnie w tym sezonie miażdżył rywali w rewanżowych spotkaniach przed własną publicznością. W poprzedniej rundzie przegrał w pierwszym meczu z Porto 1:3, a w Monachium wygrał 6:1. Wcześniej po bezbramkowym remisie z Szachtarem w Doniecku, u siebie wygrał 7:0.
Po drugie: Allianz Arena jest fortecą Bawarczyków w Lidze Mistrzów. W tym sezonie wygrali wszystkie pięć meczów, strzelili 19 goli i stracili tylko jednego.
Po trzecie: Bayern ma świetny bilans z hiszpańskimi zespołami na własnym stadionie. Wygrał 15 z 22 spotkań, a przegrał tylko dwa. Ostatnio z Barceloną – na tym samym etapie LM w 2013 roku – wygrał 4:0.
Dlaczego Bayern nie wróci do gry...
Po pierwsze: Leo Messi jest w znakomitej dyspozycji, a sam Pep Guardiola przyznał, że Argentyńczyka nie da się zatrzymać. Napastnik Barcelony zdobył sześć bramek w ostatnich czterech meczach i jeśli trafi w Monachium, Bayern będzie potrzebował do awansu aż pięciu goli.
Po drugie: Barcelona jest w lepszej formie, co pokazały ostatnie mecze ligowe – Bawarczycy przegrali z Augsburgiem (0:1), a Katalończycy pokonali Real Sociedad (2:0). Poza tym zespół Luisa Enrique traci mało bramek – zachował czyste konta w siedmiu ostatnich meczach, a mierzył się m.in. z PSG, Valencią i Bayernem.
Po trzecie: Tylko raz w historii Ligi Mistrzów zdarzyło się, żeby zespół odrobił w rewanżu trzy gole straty. W 2004 roku Deportivo La Coruna przegrało w pierwszym ćwierćfinale na San Siro 1:4, a przed własną publicznością wygrało 4:0.
19:00
FC Barcelona/Inter Mediolan
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.