Duńska Federacja Piłki Ręcznej (DHF) wycofała się z obietnicy premii finansowych dla zawodników za medal mistrzostw świata. Jak wyjaśniła, nie znalazła głównego sponsora dla reprezentacji.
Umowa z piłkarzami została zawarta przed ośmioma miesiącami, a premia za złoty medal ustalona została na 4 miliony koron (2 mln złotych) do podziału. Teraz DHF tłumaczy się, że nie znalazł głównego sponsora.
– To bardzo przykre. Nie spodziewaliśmy się takiego rozwiązania, chociaż zdawaliśmy sobie sprawę z pisanej drobnym drukiem klauzuli. Wydawała się ona jednak wyjątkowo nierealna ponieważ nasza drużyna to wyjątkowo atrakcyjny produkt dla sponsorów – powiedział zawodnik Bo Spelleberg.
Jeszcze w grudniu dyrektor DHF Morten Stig Christensen mówił otwarcie mediom: "Jeżeli nasi piłkarze zdobędą złoto, to nawet nie mając sponsora będziemy musieli sięgnąć do kapitału własnego związku, aby im wypłacić należne premie za sukces”.
Teraz sytuacja się zmieniła i - jak podkreślił dziennik ”Jyllands Posten” - kiedy już Dania znalazła się w półfinale, ten sam dyrektor wypowiada się inaczej.
W piątek Dania zagra z Hiszpanią o 20.30 (transmisja w TVP Sport i sport.tvp.pl), a wcześniej Francja ze Szwecją (transmisja TVP Sport i sport.tvp.pl od 17.50). Natomiast Polacy walczyć będą z Węgrami (18.00) o siódme miejsce. To ostatnia pozycja gwarantująca udział w kwalifikacjach do przyszłorocznych igrzysk w Londynie.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.