Takiego zainteresowania finałem Fortuna Pucharu Polski jeszcze nie było. Drugiego dnia maja Pogoń Szczecin zmierzy się z Wisłą Kraków i już wiemy, że gdyby PGE Narodowy był nawet i dwa razy większy, to i tak by się zapełnił. Wszystkie wejściówki błyskawicznie się rozeszły, lecz.. garstka pojawiła się na rynku wtórnym. Ile trzeba zapłacić za bilet dla "spóźnialskich?
W czwartek 11 kwietnia na stronie laczynaspilka.pl otwarta została sprzedaż wejściówek "neutralnych", czyli nieprzeznaczonych konkretnie dla finalistów. Kto jednak zalogował się, natknął się na ścianę.
– "Drogi kibicu z powodu dużego zainteresowania zakupem biletów w tym momencie zostałeś umieszczony kolejce oczekujących. Po zmniejszeniu się liczby osób kupujących zostaniesz automatycznie przeniesiony na stronę zakupu biletów na mecz. Umieszczenie w kolejce oczekujących nie gwarantuje możliwości zakupu. Dziękujemy za zrozumienie" – komunikat o takiej treści witał chcących zakupić wejściówki.
Co więcej, na komunikat ten można było natknąć się... już w środę wieczorem. To zapowiadało problemy. "Jak zdradził Tomasz Kozłowski, dyrektor departamentu komunikacji i mediów PZPN, chętnych na zakup biletów było około stu tysięcy kibiców".
Nie przegap: Legia, Lech i Raków mogą pomarzyć o takiej publice. Jest rekord!
Finał Pucharu Polski 2023/24 zgromadzi najprawdopodobniej rekordową frekwencję. Na stronach PZPN nie da się już kupić wejściówek, swoje pule wyprzedały też już Pogoń Szczecin i Wisła Kraków. Co ciekawe, jeszcze nigdy na mecz o to trofeum nie przyszło nawet 50 tysięcy widzów. Wygląda na to, że w tym roku padnie rekord i to wyśrubowany do granic możliwości.
Czy da się jeszcze kupić bilet? Oczywiście, aczkolwiek ceny potrafią przyprawić o zawrót głowy. Na serwisach aukcyjnych sprzedawane są za cenę wielokrotnie przewyższającą ich wartość nominalną. Bilety, które kosztowały 80 lub 120 złotych, teraz z drugiej ręki są za ponad 400 zł. Bilety VIP potrafią swoją ceną przewyższać nawet 2 tys. zł. Co istotne, w teorii nie można odsprzedawać biletów po wyższej cenie.
2014, Zawisza Bydgoszcz – Zagłębie Lubin – 37 120
2015, Legia Warszawa – Lech Poznań – 45 322
2016, Legia Warszawa – Lech Poznań – 48 563
2017, Arka Gdynia – Lech Poznań – 43 760
2018, Legia Warszawa – Arka Gdynia – 47 037
2019, Lechia Gdańsk – Jagiellonia Białystok – 44 158
2022, Raków Częstochowa – Lech Poznań – 35 694
2023, Legia Warszawa – Raków Częstochowa – 44 701
2024, Pogoń Szczecin – Wisła Kraków – ?
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.