Przed majowym El Clasico w stolicy Katalonii dochodzą do nas kolejne informacje o koszulkach, w jakich wystąpią gospodarze. Spekulowano, że pojawi się na nich piosenkarka Taylor Swift, ale zdaniem hiszpańskim dziennikarzy, na trykotach znajdzie się logo rapera Travisa Scotta.
Rewanżowe spotkanie Barcelony z Realem w La Liga odbędzie się w niedzielę 11 maja o 16:15. Nie jest jeszcze pewne, czy uda się do tego czasu zakończyć prace modernizacyjne na Camp Nou. W rundzie jesiennej znacznie lepsi okazali się podopieczni Hansiego Flicka, wygrywając aż 4:0. 26 kwietnia odbędzie się jeszcze jedno El Clasico, tym razem w finale Pucharu Króla, a transmisję będzie można śledzić w Telewizji Polskiej!
Przed majowym rewanżem tych drużyn w stolicy Katalonii pojawiało się wiele plotek dotyczących artysty muzycznego, który tym razem pojawi się na koszulkach piłkarzy Blaugrany. Z racji współpracy z firmą Spotify wcześniej meczowe trykoty sygnowane symbolami Dreake'a, Rosalii, Rolling Stonesów czy Coldplay.
Kilka tygodni temu kataloński "Sport" przedstawił nawet wizualizację, zgodnie z którą Barcelona wyszłaby z inicjałami Taylor Swift, lecz nic z tego. Albert Nadal i Xavi Hernandez Navarro z dziennika "ARA" oświadczyli, że zdecydowano się na amerykańskiego rapera – Travisa Scotta.
33-latek to jedno z najgorętszych nazwisk muzycznych na całym świecie, a grono jego miesięcznych słuchaczy na Spotify kręci się wokół 68 milionów osób. Jego najpopularniejszy album "Astroworld" – wydany w 2018 roku – zadebiutował na pierwszym miejscu listy Billboard 200, a cała dyskografia twórcy sprzedała się w milionach egzemplarzy. W przeszłości nagrywał także teledyski do piosenek w Katalonii.
0 - 3
FC Barcelona
4 - 2
Sevilla FC
0 - 4
Atletico Madryt
1 - 1
Osasuna
1 - 2
Celta Vigo
0 - 0
Mallorca
3 - 0
Real Valladolid
2 - 0
Las Palmas
2 - 0
Real Sociedad
1 - 1
Valencia CF
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.